nedeľa 12. októbra 2014

Tak konečne... Vitajte u mňa! :)

Ahojte! :)

Začnem asi tradične a teda...


Vítam Vás na mojom blogu! Áno, v poslednej dobe sa to tu veľmi rozrastá a takmer každá druhá baba si ten svoj zakladá. Práve preto už tomu dlhšiu dobu odolávam... Na druhej strane som si ale povedala, že by ma bavilo podeliť sa s ľuďmi o svoje zážitky, kúpené maličkosti (ktoré tak zlepšia deň!), skúsenosti s kozmetickými prípravkami, outfitmi a pod.. Hoci nie som žiadny kozmetický ani módny guru, je to moja záľuba a prečo sa s ňou nezdieľať i s vami? Samej sa mi totiž často stáva, že natrafím na nejaký "maličký" blog a nájdem tam kúsky, ktoré ma zaujmú.

Už teda asi rozumiete, o čom môj blog bude. Nájde sa tu z každého niečo a dúfam, že poteším (príp.) pomôžem aspoň pár ľuďom, ktorí naň narazia. Sama sledujem množstvo blogeriek a u každej ma zaujme niečo iné.


Myslím, že by som sa Vám mala aj trošku predstaviť. Volám sa Simona a mám 23 rokov. Viac prezrádzať nebudem, postupne sa to dozviete! :)

Prajem Vám ešte pekný deň a dúfam, že si ho užívate! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára