utorok 17. marca 2015

New in

V dnešnom poste Vám napíšem o veciach, ktoré mi za posledné 2-3 týždne pribudli. Jedná sa o kozmetiku, oblečenie i doplnky (módne i bytové).


Čo sa týka nákupu z drogérie, už dávnejšie som si ukoristila vychvaľovaný ćistič na štetce zn. Ebelin a musím povedať, že je super. Okrem toho, že svoju úlohu plní na jednotku i krásne vonia. Ďalším produktom je Rexona Maximum Protection. Pre mňa nutnosť. Najlepší antiperspirant, aký som kedy mala, používam každý druhý deň pred spaním a funguje perfektne. Môj nákupný košík obsahoval i dva essence výrobky – lícenka (strašné slovo!) a transparentný púder. Pôvodne som chcela ten od NYC ale nemohla som ho nikde zohnať. Predáva sa ešte vôbec, neviete? I s essence som však spokojná, líčka sú súper, púder trochu práši, avšak nič strašné.


V Lídli som ukoristila môj obľúbený odlakovač od Cienu. Mám už X-té balenie a to hovorí za všetko. Aj keď  mám už dlhšie zálusk na dermacolácky. Odličovacie obrúsky Cien sú moje prvé, väčšinou sa odličujem mliekami alebo micelárkou. I v tomto prípade svoju kúpu neľutujem.


Najnovšie z kozmetiky mám tieto 3 laky. Base coat zn. Miss Sporty som kúpila dnes, takže Vám k nej nič nepoviem. Modrý a fialový od S-he som už skúšala. Farby krásne, lakovanie a výdrž boli horšie. Fialový sa mi podarilo hneď otlačiť a pokaziť po nalakovaní (i keď som sa snažila počkať dostatočne dlho). Pri modrom som už bola múdrejšia a použila ho pri filme, čiže schol viac ako 1,5 hodiny. Vtedy bol výsledok pekný. Vydržali mi 3-4 dni čo je pre mňa taký priemer.


Z oblečenia Vám v tomto článku ukážem len jednu vestičku. Dlho som po nej túžila, ale kúpila som ju až teraz. Je z aliexpressu. Neočakávala som super kvalitu a keďže ide o sezónnu záležitosť, nevadí mi to. Neviem čo viac by som o nej povedala, vidieť ju všade. Čierna kabelka je taktiež z aliexpressu. Chcela som klasickú čiernu crossbody lebo väčšinu mojich kabeliek mám do ruky. Zatiaľ sa neničí a som s ňou spokojná. Modrá je zase prekvapenie od priateľa. Už dlhšie totiž zháňam nejaký doplnok k modrým lodičkám zvláštneho odtieňa. On objavil v obchode toto „psaníčko“. I keď farba nie je úplne identická, nevadí. Bola som nadšená.


Tieto umelohmotné kvetináče sú z Pepca. Zatiaľ som do jedného dala štetce a uvidím, načo použijem ďalšie. Nápadov mám niekoľko.



Yankee Candle, to je kapitola sama o sebe. Nakupujem ich stále, milujem ich. Na obrázku sú len tie, ktoré som ešte neotvorila. Kúpila som ešte aloe water i wild passion fruit, tie som však už vypálila. Novinky sú pre mňa čajové sviečky od tejto značky, som zvedavá na ich intenzitu.
A to je na  dnes všetko. Čo potešilo posledné dni Vás? J



2 komentáre: